Stand Up Paddling νωρίς το πρωί

0

Το Σαββατοκύριακο πολλές φορές λόγω κακού καιρού ή άλλων παραγόντων δεν χαιρόμαστε το SUP όπως θα θέλαμε.  Και δεν είναι λίγες οι φορές που τελικά δεν καταφέρνουμε να βρεθούμε στην θάλασσα. Η λύση σε αυτό το “πρόβλημα” λέγεται πολύ πρωινό SUP τις καθημερινές.

Μπορεί να ακούγεται δύσκολο να σηκωθείς από το κρεβάτι στις 7 και να πας για stand up paddling, αλλά αν θες να το συνδυάσεις με την δουλειά ίσως ειναι η μόνη λύση για να μην πηγαίνουν χαμένες οι καθημερινές. To απόγευμα μετά την δουλειά πολλές φορές είναι δύσκολο να προλάβουμε, ειδικά τον χειμώνα που νυχτώνει νωρίς.

Νωρίς το πρωί, το μόνο που έχεις να θυσιάσεις είναι λίγος ύπνος παραπάνω. Ιδανικό είναι να μένεις κοντά στην θάλασσα, αφού ειδικά στην Αθήνα οι αποστάσεις είναι μεγάλες και η κίνηση τις κάνει ακόμα μεγαλύτερες. Αλλά αν υπάρχει θέληση όλα γίνονται.

Νωρίς το πρωί η θάλασσα είναι συνήθως πιο ήρεμη, έχει ησυχία και αυτές οι συνθήκες είναι ιδανικές για να συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνεις. Το ζητούμενο είναι να γυμναστείς και να χαρείς το σπορ έστω και αν έχεις μια ώρα στην διάθεση σου. Μια ώρα κωπηλασίας δεν είναι λίγη. Επιπλέον η πρωινή γυμναστική, όταν συνδυαστεί μ’ ένα καλό πρωινό, σε κρατάει όλη μέρα σε εγρήγορση και νιώθεις πιο δυνατός. Κάντε λοιπόν μια δοκιμή και θυσιάστε λίγες ώρες ύπνου. Ίσως σας αλλάξει τον τρόπο που βλέπετε τις καθημερινές.
Extra tips:

-Αν μένετε κοντά στην θάλασσα φορέστε τώρα τον χειμώνα την στολή από το σπίτι. Γλιτώνετε χρόνο και κρύο. Μια σακούλα στο κάθισμα για την επιστροφή και την βγάζετε μετά στο σπίτι.
– Μην αμελείτε να κάνετε ένα γρήγορο ζέσταμα και διατάσεις, 5-10 λεπτά μπορεί να σας γλιτώσουν από έναν τραυματισμό.
– Προσπαθήστε να βρείτε παρέα, είναι πιο διασκεδαστικό να πηγαίνετε με άλλους. Αν δεν υπάρχει παρέα, ένα αδιάβροχο mp3 είναι ό,τι πρέπει για να ακούτε την μουσική που σας αρέσει.

Share.